Letnji post i podrška domaćim brendovima

Na plaži se nosi samo so, samo so, ali i novi trendovi za 2016. godinu. Evo ga jedan morski post o domaćim brenovima koji su me oduševili ovog leta.

blog 3 m

blog m 2

Nekada sam veću prednost davala stranim komadima garderobe, lično volim New Yorker, pa sam se ovoga puta odlučila za njihov kupaći i naočare, a onda sam otkrila i super domaće brendove.

blog m 1

Morski style ne ide bez prugica, a ova suknja Different domaćeg proizvođača Duga iz Temerina je baš ono što sam tražila za Marine style. Idealno se kombinuje za večernje varijante, provod pored mora i duge šetnje.

blog 4 marina

marinija

Drugi domaći brend koji je na mene ostavio utisak je Bato i ovaj udobni kombinezon, volim ovakve modele, a ovaj komad biram za dnevne varijante kada želim da mi je udobno.

blog m 5

blog m 6

Ovo je moj mali doprinos domaćim brenovima, koji su me stvarno oduševili.

VIDEO: Više o letnjim favoritima.

DSCN1175

Leave a Reply

