Zašto ne volimo 8. mart?

Mušarkaci ne vole Dan žena, jer ne znaju odgovor na pitanje šta kupiti pripadnici lepšeg pola. Žene ne vole 8. mart, jer ne znaju kako da odreaguju kada dobiju poklon koji nisu očekivale. Neke žene ne vole ovaj praznik jer “nemaju” šta da obuku za ovu priliku.

maki (17)

maki (33)

Što se tiče poklona, skoro svaka žena se raduje cveću i zna kako da odreaguje u tom slučaju. Moj predlog su ruže u kutiji Flower Market Novi Sad  koje prave devojke iz Novog Sada. Kada već govorimo o garderobi, ja sam se odlučila za neutralnu kombinaciju, jer ipak nisam znala boje ruža u kutiji koje ću dobiti. Zbog toga sam odabrala farmerice i crne štikle i majicu. Kaput u nude boji sa kapuljačom je idealan za prelazno vreme, odnosno proleće, a kupila sam ga u New Yorker-u, a crna jednostavna torba je takođe iz New Yorker-a. Novi trend jesu tigrasti printovi. Ja ih baš nešto ne volim, ali sam ovom novom modnom hitu odolela i kupila naočare sa tigrastim dezenom.

Možda ovaj praznik i nije neka specijalna prilika, ali pažnja prija svakoga dana.

maki (12)

maki (22)

maki (4)

maki (21)

maki (15)

maki (14)

maki (19)

maki (9)

maki (23)

maki (5)

maki (26)

maki (2)

Leave a Reply

