Spoj nespojivog  – nežnog i grubog

sarah blog 1

Pošto su me na fashion week-u ljubitelji mode pitali ko je napravio moj cvetni aksesoar, moraću da vam otkrijem da ove rajfove pravi devojka po imenu Sara. Pitali ste me da li su od pravog cveća, e pa, zaista izgledaju kao da jesu, ali zapravo nisu.

sarah blog 7

Postoji jedna divna priča koju želim da podelim sa vama u vezi sa ovom devojkom. Osamnaestogodišnja Sara (Sarah’s Art) je iz Subotice, a ja sam je sasvim slučajno otkrila i očarali su me njeni talenti. Ona se bavi body artom, glumom, profesionalnim šminkanjem, ali i pravi rajfove. Prva sam imala to zadovoljstvo da uradim intervju sa ovom zanimljivom devojkom, a onda su to uradile i druge, poznate medijske kuće.

sarah blog 2

Što se tiče mog stajlinga, volim ove kombinacije nežnih cvetova i grube, crne kože. Nikada mi to nije delovalo nespojivo, jer sam se uvek divila ružama koje su nežne, a opet imaju grubo trnje.

sara blog

sarah blog 4

sarah blog 5

I završiću ovaj post citatom iz “Malog princa” koji me je ovog puta inspirisao:

“Što se tiče velikih životinja, ne bojim se. Imam kandže.
I ona bezazleno pokaza svoja četiri trna. Zatim doda:
– Ne odugovlači toliko, to je nesnosno. Odlučio si otići. Idi.
Jer nije htela da je mali princ vidi kako plače. Bila je to veoma hrabra ruža…”

Leave a Reply

