Jesenji stajling u aktuelnoj boji – Autumn style

marsala-boja-trend

Boja vina, Marsala, obeležava 2015. godinu, a ove jeseni u potpunosti dominira. Bila sam u šopingu i shvatila koliko je ona hit. Sve se brzo “razgrabi” čim se nešto pojavi ovoj nijansi. Ova boja se uklapa u jesenje kišno vreme, jer “nije sve tako sivo kad imaš nije sve tako sivo kad imas s’ nekim otic’ na pivo”, pardon kuvano vino. Ovako ja provodim subotu uživajući u popodnevnoj kafi, šopingu i isprobavanju novih stvarčica.

Više o tome zašto je ove godine boja vina u trendu možete pročitati ovde.

Šešir sam našla u NewYorker-u za 1.600 dinara. Može se naći i u drugim prodavnicama. Meni se svideo, jer je jednostavan i moći ću da ga koristim u različitim kombinacijama. Otkad mi je drugarica otkrila ovu čudesnu olovku za usta Maybelline ne idem nigde bez nje. Osim što dobro izgleda, lako se nanosi, ja sam je našla po ceni od 250 dinara. Možda bih više volela da ove jeseni pijem kafu u Parizu. Ovaj lančić Fancy Girl mi pomaže da ne zaboravim gde bih volela da jednog dana otputujem.

Autumn color, color of the wine definetly marked 2015., but this autmn dominates.Recently I was in shopping and realize that she’s top,they must order more articles, because it’s gone at the moment it appears on shelves.

marsala-boja-trend

mybeline-novi-sad

kafa-moda-novi-sad

fancy-girl-nakit

Više o tome zašto je za mene moda bajka.

Leave a Reply

