Fashion, Fashion…

Nedelja mode je idealnan događaj za modne blogere. S obzirom na to da sam prvo počela da radim za “Serbia Fashion Week”, a tek nakon toga pokrenula blog, funkcija fashion editora mi je ovoga puta bila važnija od uloge modne blogerke. Zbog toga nisam mogla da postujem u realnom vremenu, ali mislim da je krajnje vreme za zakasneli post.

Fashion editor from France was commended my style on Serbia Fashion Week. He liked my green overalls and my David Jones bag.

11174960_748291178620103_2087197167527022419_n

Šta obući za ovako važan događaj, ispuniti modne standarde svih sedam dana, biti dosledan svom stilu i izgledati glamurozno? Jedva sam čekala ovaj izazov. Bila sam spremna i na pohvale i na kritike modnih stručnjaka. Primenila sam ono što sam davno naučila, a to je da je najvažnija stvar koju morate nostiti  osmeh.

11188447_748291168620104_5745644904664372185_n

I tako kad sam najmanje očekivala komentare u vezi sa mojim oblačenjem pala je prva pohvala za moj stajling i to ni manje, ni više nego od Nikky Chicanot, Creative Director i Fashion editor francuskog Lash magazina. On je pohvalio ovu moju kombinaciju zbog toga što sam odabrala baš zeleni kombinezon, jer mi ta boja, kako kaže Nikky Chicanot, dobro stoji u kombinaciji sa ljubičastim ružem.  Ovom modnom stručnjaku se svidela i moja krem torba David Jones. Savet koji sam dobila od njega je da uvek treba kombinovati nešto markirano, nešto kupljeno na sniženju i naravno nešto što čini vas.

11204585_10206583811943482_1126210123_o

Hvala Milici Stojanac i Dušanu Krstiću, koji su me fotkali u odsustvu mog fotografa Andrije Prokeš.

Leave a Reply

